"Kvalita ve všem, co děláme´ znamená také pomáhat zákazníkům chránit zdraví a bezpečnost jejich lidí"
Per Fyrenius
Senior Vice President Corporate Development
Podle nejnovější studie Eurostatu věnované evropským pracovním úrazům souvisí každý desátý vážný úraz v evropském průmyslu s manipulační technikou. A co je důležité, 80% nehod je zapříčiněno riskantním chováním. Naše zákazníky zaměřené na vytváření kultury bezpečnosti chceme podporovat produkty a řešeními, které jim pomohou dosáhnout významného pokroku.
Těmto nehodám lze předejít díky školení obsluhy. Pro tyto účely máme v současné době k dispozici 91 školicích zařízení a 136 instruktorů.
1. Vedení
2. Vybavení
3. Procesy
4. Lidé
V dobrém designu spatřujeme velkou důležitost pro vytváření udržitelnějšího světa. Více než 20 ocenění za design našich produktů za posledních 10 let oslavuje naši oddanost kvalitě a ergonomii. Každé dva roky také pořádáme designérskou soutěž s tisíci účastníky z celého světa.
Naše organizace pro kvalitu se zaměřuje na zlepšování kvality z pohledu zákazníka a životního cyklu. Vynikající kvalita díky proaktivním metodám a trvalé nabídce atraktivních produktů, které předjímají potřeby zákazníků - to jsou hlavní ingredience naší nové strategie kvality.
Od roku 2015 provádíme prostřednictvím dotazníků spokojenosti každodenní vyhodnocování našich služeb s podporou Net Promoter Score (NPS). Více než 100 000 reakcí zákazníků z 20 evropských trhů poskytlo cenné informace pro zlepšení našich služeb v oblasti prodeje, pronájmu a servisu. Prostřednictvím každodenního měření vidíme, jak se realizovaná nápravná opatření promítají do spokojenosti zákazníků. Náš index spokojenosti zákazníků (NPS skóre) aktuálně dosahuje hodnoty 61.
Více informací najdete v naší zprávě o udržitelnosti >>
Se všemi našimi dodavateli úzce spolupracujeme na zajištění souladu s našimi kvalitativními, společenskými a ekologickými kritérii. Chceme pozitivně působit na více než 300 dodavatelů, zmírnit rizika pro naše vlastní podnikání a vytvářet budoucí hodnotu pro zákazníky. V souladu s naším Etickým kodexem chceme podnikat férovým a čestným způsobem a stát se nejrespektovanějším a nejdůvěryhodnějším evropským partnerem pro manipulaci s materiálem.
V roce 2022 vyzveme všechny naše významné dodavatele, aby každoročně vyplnili online hodnocení EcoVadis.
EcoVadis je naším strategickým partnerem pro vytvoření transparentního hodnotového řetězce v logistice, který usnadňuje udržitelnost našim zákazníkům, dodavatelům i naší vlastní síti. Naše platinové hodnocení 2021 nás řadí mezi nejlepší procento ze všech 85 000 dodavatelů z celého světa.
Každé dva roky zveřejňujeme zprávu o udržitelnosti v souladu se standardy GRI. Ty nám umožňují porozumět našim dopadům a informovat o nich srovnatelným a důvěryhodným způsobem. Uprostřed celosvětové pandemie jsme dosáhli 50 % ze 75 našich cílů GRI pro FY21.