Máte poškozený vozík?

Žádné obavy, můžeme pomoci.

Objednejte servis nebo nám zavolejte 311 651 151

Na služby, na které se můžete spolehnout

Vyberte si svůj plán servisu

S našimi balíčky můžete přizpůsobit své služby. servisní služby můžete zkombinovat s naším řešením pro správy strojové parku I_Site, který vám umožní mít úplmou kontrolu nad svým podnikáním získáním základních údajů o strojovém parku a službách.

Poptejte servis

Jak nás můžete kontaktovat: 

  • Telefonicky 311 651 151
  • Chatujte s námi
  • Poslat požádavek pomocí formuláře níže
Mám zájem o

Často kladené dotazy

Máte další dotazy nebo potřebujete najít správný vozík?
Můžete nás kontaktovat, kdykoli potřebujete pomoc.

Napište nám nebo navštivte stránku často kladených dotazů FAQ

Vždy nablízku

Service technician doing truk check

Co vždy získáte

  • Plně transparentní servis bez skrytých výdajů
  • Akreditované techniky
  • Kompletní servisní historii

Každý servisní program Toyota standardně nabízí: transparentní servis bez skrytých výdajů, akreditované techniky, rychlou dobu reakce a kompletní servisní historii.

Každý servisní plán od Toyoty nabízí originální náhradní díly

  • 95% náhradních dílů je vždy k dispozici na skladě. Orignální díly jsou dodávány do 24 hodin kdekoli v Evropě
  • Tyto díly jsou navrženy a testovány tak, aby byly bezpečné a aby se zabránilo selhání zařízení nebo součásti stroje
  • Vytvářejí nižší riziko prostojů a náklady na opravy, což zvyšuje ziskovost
  • Originální díly jsou recyklvoatelné šetrné k životnímu prostředí

Muž drží mobilní telefon a používá I_Site aplikaci

Zcela nová funkce: zadání požadavku prostřednictvím aplikace I_Site

  • Spojte se přímo s naším servisním týmem
  • Pošlete zprávu o pažadavku na službu z vašeho mobilního zařízení.
  • Do zprávy můžete také přidaat obrázek nebo jinou informaci.
  • Rychlé a snadné: snižte prostoje a zvyšte produktivitu.

Proč Toyota Servis?

0
Servisních techniků
0hod
Dodání dílů
0milion
Servis za rok
0%
Oprava při první návštěvě

Jak nás hodnotí zákazníci

Co je důležité pro naše zákazníky?

S využitím uznávané metodiky se ptáme našich zákazníků, co je pro ně důležité a jak hodnotí naši činnost: Net Promoter Score nám umožňuje měřit naši výkonnost.


Servis je klíčovým rozdílovým faktorem. Pro naše zákazníky je důležité, abychom pokaždé zvládli opravu rychle, dokázali uvést vše do pořádku hned napoprvé a postarali se o to, aby byly neustále k dispozici veškeré potřebné díly.


Každý měsíc shromáždíme od zákazníků více než 1500 dotazníků, které nám umožňují neustále zlepšovat naše služby. Tak můžeme našim zákazníkům pomoci se zvyšováním produktivity a snižováním výdajů.

Vymazat