Níže naleznete výběr z nejčastějších otázek k našemu elektronickému obchodu, produktům a službám. Pokud zde odpověď nenajdete, vždy nás můžete kontaktovat přes živý chat, e-mail nebo telefon 800 900 911
Dodáváme pouze zákazníkům se sídlem (fakturační adresou) v České republice a kteří mohou uvést dodací adresu do České republiky.
Během objednávky ručních paletových vozíků si můžete vybrat vlastní barvu vašeho vozíku. Zvalte model BT Lifter a v sekci doplňků si můžete vybrat možnost "Vlastní barva". Poté, co obdržíme objednávku, bude vás kontaktovat naše zákaznická podpora, abyste mohli také projednat možnosti barev.
Vaše objednávka bude zkontrolována oddělením podpory prodeje. Potvrdí, že je skladem a zašle vám potvrzení objednávky. Jestliže si přejete změnit objednávku, můžete nás kontakovat. Vaše objednávka je však po odeslání závazná.
Ano, naprostá většina servisních zásahů probíhá u zákazníka.
Servis je dostupný ve všedních dnech od 7:00 - 16:30hod. Mimo pracovní dobu lze využít placenou službu "Servisní pohotovost".
Ano, u zákazníků se servisní smlouvou jsme schopni garantovat reakční dobu dle zvoleného servisního programu od oznámení závady. Běžná reakční doba pro nesmluvní zákazníky je 24 hodin.
Záruka se u jednotlivých modelů liší. Pro podrobné informace o zárukách si přečtěte obchodní podmínky.
Vozíky označené jako skladem dodáváme obvykle do 3 dnů (počítejte vždy nejbližší nezapočatý pracovní den). Vozíky na objednávku jsou většinou dodány v řádu týdnů. Přesné datum dodání vám bude v obou případech zasláno po potvrzení objednávky. Datum dodání není garantováno a může se lišt s ohledem na aktuální zásoby a kapacitu výroby. Vyhrazujeme si tedy právo vyjjímečně dobu dodání změnit i po zaslání předpokládaného data dodání.
Po dodání je možné vozík vrátit pouze v originálním neporušeném balení a na vlastní náklady. Dále budete muset uhradit náklady na dodání. Objednávku je možné zrušit pouze u modelů skladem, speciální produkty po objednání z výroby není možné stornovat.
Jestliže jste zapomněli své uživatelské jméno nebo heslo, prosím klikněte na "Zapomenuté heslo nebo uživ. jméno??" pod políčkem přihlášení.
Budete vyzváni k zadání své emailové adresy, na který vám bude zasláno nové heslo. Heslo obdržíte do jedné hodiny od vašeho požadavku. Pokud si stále nepamatujete své heslo, můžete nás kontaktovat, nebo můžete zavolat na číslo +420 311 651 111.
Máme automatizovaný platební systém, kerý zajišťuje bezpečný a rychlý servis pro naše zákazníky.
Můžete platit fakturou, kreditní kartou nebo využít jednu z možností Toyota financování.
- Faktura: po zadání objednávky obdržíte spolu s potvrzením objednávky také fakturu. Naleznete zde částku platby, příjemce platby a další údaje uvedené na faktuře. Vezměte, prosím na vědomí, že platby musí být provedeny do 30 dnů de dne obdržení faktury. Pokud potřebujete pomoci s platbou faktury, neváhejte nás kontaktovat.
- Kreditní karta: Chcete-li dokončit platbu kreditní kartou, stiskněte "Odeslat objednávku" a budete přesměrování na stránku PayEx, abyste vyplnili informace o vaší kreditní kartě. Žádné údaje o kartě nebudou u nás uloženy.
Poté budete přesměrováni zpět na stránku s potvrzením o provedení platbě. Všechny transakces platebními kartami jsou zpracovávány protokolem 3-D Secure a pomocí šifrovaného řešení SSL (Secure Socket Layer). Důležité je zajistit, aby bylo k dispozici dostatek finančních prostředků na kartě. Dokud nebude společnosti Toyota Material Handling CZ připsána částka objednávky, anebo není dostatečné pokrytí platby z jakéhokoli jiného důvodu, nemůže být objednávka dokončena a společnost Toyota Material Handling CZ je oprávněna zrušit objednávku nebo částku fakturovat.
- Financování v programu "Vyzkoušet a koupit"
Možnost financováná "Vyzkoušet a koupit" vám dává příležitost krátkodobého pronájmu vozíku v souladu s našimi podmínkami pro krátkodobý pronájem. Po krátkodobém pronájmu máte možnost vrátit objednaný vozík nebo jej zakoupit v souladu s podmínkami. Naše oddělelení podpory prodeje vám poskytne potvrzení o objednávce s podmínkami pronájmu. Jestliže zvolíte tuto možnost financováná, vaše objednávka je právně závazná pouze po podpisu smluv oběma stranami. Pokud byste nepodepsali smlouvu, váš objednávka vozíku bude zrušena.
Jestliže obdržíte chybovou hlášku týkající se selhání autorizace vaší kreditní karty, zkontrolujte dvakrát fakturační adresu na kreditní kartě a zda odpovídá fakturační adresa účtu. Zkuste znovu zadata kód CVN nebo bezpečnostní kód a ujistěte se, že karta je aktuální a platná. Po ověření těchto informací, které jste zadali, a obdržení chybového hlášení při druhém pokusu, kontaktujte svou banku a požádejte o další pomoc.
Různé typy produktů mají jiné záruky.
Záruky nových vozíků jsou k dispozici na stránce produktu, v sekci "Vlastnosti produktu", "Co je dobré vědět".
Použité vozíky jsou chráněny zárukami výrobce po dobu uvedenou pro uvedený produkt. Použité vozíky jsou kategorizovány do různých úrovní a záruka se liší mezi jednotlivými úrovněmi. Přečtěte si více o klasifikaci vozíků a jejich záruk zde.
Poptávka servisu online - vyplňte žádost této služby zde a budeme vás kontaktovat do 24 hodin.
Objednejte si službu také prostřednictvím zákaznické podpory - na telefonním čísle 311 651 151.
Také se můžete obrátit na místní servis ve vaší blízkosti.
Program Prověřený stroj Toyota je navržený tak, aby nejlépe sloužil našim zákazníkům. Obsahuje řadu přísných požadavků, které zajišťují, že Toyota používá kvalitní vozíky:
* pouze použité vozíky Toyota nebo BT
* každý vozík je servisován námi
* veškeré servisní a údržbářské práce byly provedeny pouze s originálními díly od nás
* všechny vozíky procházejí úplnou bezpečnostní kontrolou a testy
* klíčové komponenty jsou seřízeny a kontrolávny, aby jsme se ujistili, že se nevykystují žádné funkční problémy
* každý vozík je renovován ve vysoké úrovni kvality
* vozíky jsou vždy dodávány s kompletní dokumentací
* záruku dostannete vždy v rozmezí od 3 do 12 měsíců
* všechny vozíky mohou být zahrnuty v našich smlouvách o pronájmu nebo servisu
Použitý vozík si můžete zakoupit přímým nákupem online na našem eshopu nebo můžete kontaktovat našeho obchodního zástupce. Pro více informací navštivte stránku Jak nakopupit online nebo nás neváhejte kontaktovat .
Ano, všechny naše použité vozíky jsou vždy dodávány s kompletní dokumentací. Dostanete veškeré potřebné informace při převzetí.
Použité vozíky jsou chráněny zárukami výrobce Toyota po dobu uvedenou pro použitý vozík. Tyto vozíky jsou rozděleny do různých úrovní a záruka se liší dle těchto úrovní. Přečtěte si více o klasifikaci a záručních podmínkách pro použité vozíky. Máme 3 úrovně záruk, (3, 6 a 12 měsíců) a na každém vozíku najdete individuální informace o tom, jakou úroveň záruky platí pro konkrétní vozík.
Ano, vždy můžete zakoupit, pronajmout nebo zvolit možnost financování u použitých vozíků. Prosím, navštivte stránku "Možnosti financování", kde naleznete podrobnosti.
Nabízíme různé balíčky služeb servisu, které jsou přizpůsobeny tak, aby vyhovovaly různým potřebám.
V případě nouze nás neváhejte kontaktovat - jsme zde, abychom vám pomohli:
Zavolejte nám +420 702 060 202
V ideálních případech jsme schopni vozík expedovat již za 2 hodiny od objednání. Ideální případ znamená, že vámi vybraný vozík máme na skladě a je k dispozici (tedy není např. na opravě).
U pronájmu sjednaných včas na konkrétní termín jsme schopni garantovat den dodání. Pokud potřebujete vozík na konkrétní termín je nejlepší nás kontaktovat dostatečně dopředu. Sjednaným pronájmem se rozumí již podepsaná smlouva, nikoli poptávka.
Nejkratší doba na kterou lze půjčit vozík je 1 den.
Ne. Obvykle je však vozík naplněn omezeným množstvím paliva pro bezproblémový přesum během dodání.
Ve většině případů ano. Pro podrobné informace nahlédněte do příručky přiměřeného opotřebení. Konkrétní informace o pojištění a odpovědnostech získáte ve smlouvě o pronájmu.