Prostřednictvím akreditace se staráme o to, aby byly naše servisní aktivity v souladu se standardy Toyota.
Jsme si vědomi, že rychlá reakce je při jakékoli poruše či výpadku prioritou. Znamená to uvést vaše provozy rychle a efektivně znovu do chodu.
Nezáleží na tom, kde se nacházíte. Vždy se můžete spolehnout na vysoký standard servisu a přesnost.
Jidoka je o zviditelňování problémů. Bereme veškeré vaše problémy vážně a řešíme je co nejrychleji a nejzodpovědněji.
Genchi Genbutsu znamená „jít a dívat se“, takže můžeme plně pochopit vaši reálnou situaci a optimálně vyřešit každý problém.
Snažíme se přesně vyhovět vašim potřebám. Správní lidé, správné dovednosti, správné díly a správné servisní kontrakty.
Díky naší filozofii neustálého zdokonalování, principům Toyota Way a systému TPS si můžete být jisti, že vždy a stále pracujeme na zvyšování kvality našich služeb.
Poka Yoke je mechanismus či proces, jehož cílem je předcházet chybám. Neustálým navyšováním kvality náhradních dílů a jejich kontrolou před odesláním dokážeme zajistit včasné dodání vždy správného dílu.
Díky našemu úsilí o dlouhodobé a strategické plánování si můžete být jisti, že naplníme vaše potřeby nejen zítra, ale také v následujících letech.
Vždy se zaměřujeme na eliminaci plýtvání a minimalizaci dopadů na životní prostředí.
Naši technici mají online přístup ke všem informacím potřebným ke své práci. Můžete se tak vždy spolehnout na efektivní a vysoce kvalitní servis s minimálními prostoji.
Heijunka vyrovnává pracovní zatížení a vytváří plynulé workflow. Proto je pečlivé plánování každé návštěvy naší prioritou.
I_Site propojuje vaši flotilu, shromažďuje data, poskytuje přehled o dění v provozech a napovídá, jak optimalizovat vaše pracovní procesy.
V naších výrobních závodech uplatňujeme principy štíhlé výroby a pracujeme na základě tahového systému řízení, což znamená, že vyrábíme jen to, co si objednáte.
Naše servisní programy udrží vaše provozy v chodu a pomohou vám dostat z vašich vozíků maximum, bez ohledu na značku stroje.
ASEC and STEP programmes improve customer experience and are a crucial part of the Toyota Service Concept.
Vždy se snažíme optimalizovat naše produkty a způsoby naší práce. A klíčem je spolupráce s lidmi, kteří sdílejí naše nadšení pro logistiku a technologie