Servisní koncept Toyota

Nabízíme nejen kvalitní produkty, ale také kvalitní služby a servis. Spokojenost zákazníků je naší prioritou číslo jedna a uděláme vše, abychom naplnili vaše očekávání. Proto uplatňujeme Servisní koncept Toyota - strukturovaný přístup, který nám díky 12 klíčovým hodnotám umožňuje optimalizovat naše služby.

Akreditace

Prostřednictvím akreditace se staráme o to, aby byly naše servisní aktivity v souladu se standardy Toyota.

Rychlá reakce

Jsme si vědomi, že rychlá reakce je při jakékoli poruše či výpadku prioritou. Znamená to uvést vaše provozy rychle a efektivně znovu do chodu.

Standardizace

Nezáleží na tom, kde se nacházíte. Vždy se můžete spolehnout na vysoký standard servisu a přesnost.

Jidoka

Jidoka je o zviditelňování problémů. Bereme veškeré vaše problémy vážně a řešíme je co nejrychleji a nejzodpovědněji.

Genchi Genbutsu

Genchi Genbutsu znamená „jít a dívat se“, takže můžeme plně pochopit vaši reálnou situaci a optimálně vyřešit každý problém.

Přesně na míru

Snažíme se přesně vyhovět vašim potřebám. Správní lidé, správné dovednosti, správné díly a správné servisní kontrakty.

Kaizen

Díky naší filozofii neustálého zdokonalování, principům Toyota Way a systému TPS si můžete být jisti, že vždy a stále pracujeme na zvyšování kvality našich služeb.

Poka Yoke

Poka Yoke je mechanismus či proces, jehož cílem je předcházet chybám. Neustálým navyšováním kvality náhradních dílů a jejich kontrolou před odesláním dokážeme zajistit včasné dodání vždy správného dílu.

Hoshin

Díky našemu úsilí o dlouhodobé a strategické plánování si můžete být jisti, že naplníme vaše potřeby nejen zítra, ale také v následujících letech.

Eliminace plýtvání

Vždy se zaměřujeme na eliminaci plýtvání a minimalizaci dopadů na životní prostředí.

Informace v reálném čase

Naši technici mají online přístup ke všem informacím potřebným ke své práci. Můžete se tak vždy spolehnout na efektivní a vysoce kvalitní servis s minimálními prostoji.

Heijunka

Heijunka vyrovnává pracovní zatížení a vytváří plynulé workflow. Proto je pečlivé plánování každé návštěvy naší prioritou.

Správa flotily I_Site

I_Site propojuje vaši flotilu, shromažďuje data, poskytuje přehled o dění v provozech a napovídá, jak optimalizovat vaše pracovní procesy.

Přečíst více >

Výrobní systém Toyota TPS

V naších výrobních závodech uplatňujeme principy štíhlé výroby a pracujeme na základě tahového systému řízení, což znamená, že vyrábíme jen to, co si objednáte.

Přečíst více >

Servisní technik opravující vozík Toyota

Toyota servis

Naše servisní programy udrží vaše provozy v chodu a pomohou vám dostat z vašich vozíků maximum, bez ohledu na značku stroje.

Číst více >

Two men talking in front of a service van

Case Study: STEP and ASEC

ASEC and STEP programmes improve customer experience and are a crucial part of the Toyota Service Concept. 

Read more >

Usmívající se zaměstnanci v kanceláři

Připojte se k týmu

Vždy se snažíme optimalizovat naše produkty a způsoby naší práce. A klíčem je spolupráce s lidmi, kteří sdílejí naše nadšení pro logistiku a technologie

Přečíst více >

Vymazat