Ne. Blikající kmitočet je zdraví neškodný.
Ano, máme k dispozici tlačítko SpotMe. Napájeno baterií. 5 kanálů je možné nastavit, A-E.
Senzor by měl být umístěn v určité vzdálenosti od nebezpečné zóny, a to jak z hlediska reakce člověka, tak i času reakce systému. ODKAZ tabulka vzdáleností umístění snímače od varovné jednotky.
Object speed | Sensor distance |
1 m/s (3,6 Km/h) | > 3 m |
2 m/s (7.2 Km/h) | > 6 m |
3 m/s (10.8 Km/h) | > 9 m |
4 m/s (14.4 Km/h) | > 12 m |
Distance between sensor and warning unit |
Ano. Máme varovnou jednotku v kombinaci blikají světlo s varovným zvukem (pípání). Zvuk (pípání) je tak dlhohý jako je nastavena doba blikání varovné jednotky.
Dovnitř jsou dostupné žlutooranžová, červená a modrá. Ven je dostupná žlutooranžová a červená.
Vytáhněte a znovu připojte zástrčku. Varovná jednotka by pak měla blikat. Funkci můžete také zkontrolovat pomocí nástroje Configuration Tool. Viz návod k použití.
Ne. Může být nastavena pouze na jeden naprogramovaný rádiový kanál.
Normálně stačí několik hodin týdně.
Ano, použitím "Configuration Tool".
Ne. Modrá vnitřní varovná jednotka je určena pouze pro vnitřní použití. Modré výstražné světlo není povoleno venku. Tuto barvu mohou používat pouze orgány IZS.
V závislosti na intenzitě provozu 2-4 měsíce.
Dry lead acid (AGM). Bezúdržbová.
Použitím "Configuration Tool".
Infračervené (IR) směrový senzor detekuje na křižovatkách pohyb nebo přítomnost vysokozdvižných vozíků i pěších. Tato výstražná jednotka pomáhá řidiči předcházet nehodám.