ConDoor Door Solutions je výrobcem izolovaných sekčních vrat pro komerční budovy a obytné domy. Ve třech výrobních závodech, dvou v Nizozemsku (Zeewolde a Emmen) a jednom v Maďarsku, vyvíjejí a vyrábějí udržitelné vrata na míru, zcela podle přání konečného uživatele.
Ve společnosti ConDoor Door Components v Emmenu vyrábějí hardwarové sady a samostatné díly pro správné fungování sekčních vrat. 
 
        Johan Oosting, projektový manažer ve společnosti ConDoor Door Components, vysvětluje: „Než jsme tento projekt automatizace na míru zadali dodavateli, prozkoumali jsme všechny možnosti. Od samého začátku se nám zdálo, že správnou volbou je začít s Toyota Material Handling. Ukázali, že mají znalosti a jasnou představu o tom, co naše firma potřebuje k růstu. Když byl projekt spuštěn, viděli jsme, že vše do sebe perfektně zapadá. Brzy jsme došli k závěru, že v tomto logistickém procesu lze nasadit celkem 3 AGV“
Niek Lammersen, manažer pro rozvoj prodeje ve společnosti Toyota Material Handling, dodává: „Výzvu, kterou nám společnost ConDoor předložila, jsme přijali s radostí, protože nebyla zcela standardní. Rádi přemýšlíme mimo zaběhnuté schémata a přicházíme s nejlepším možným řešením pro specifické požadavky zákazníků.“
 
        Zde byla výzvou skutečnost, že společnost ConDoor používá vlastní podnosy a paletové regály jsou umístěny v rybinovém vzoru, což ztěžuje navigaci AGV mezi regály a přístup k zboží. Prostor je omezený. Buňky představují řadu bezpečnostních rizik. Je velmi důležité, aby se AGV zastavilo přesně ve správný okamžik a aby byl podnos umístěn ve správné výšce, aby robotické rameno mohlo vzít pružiny z podnosu.
AGV musí komunikovat s robotickou zónou a inteligentní automatizační software Toyota (T-One) musí být synchronizován se systémem správy skladu (WMS) zákazníka. ConDoor nyní disponuje velmi flexibilním systémem Autopilot, ve kterém čtyři systémy hladce spolupracují v relativně složitém procesu.
 
        Zpočátku měla společnost ConDoor v provozu 2 AGV, ale brzy si uvědomila, že může snadno expandovat s 3. AGV. Přizpůsobení AGV pro provoz v tomto typu prostředí bylo výzvou. Toyota ji zvládla opravdu dobře. Johan uzavírá:
„Během zavádění jsme měli velmi dobrou podporu. Dobrá spolupráce se všemi zúčastněnými stranami dává všem skutečný pocit hrdosti.“