Soutěž byla rozdělena do dvou kategorií (čelní vozíky, skladová technika) a každý soutěžící si mohl vybrat jen jednu z nich. Zájem o čelní vozíky nebo skladovou techniku byl zhruba vyrovnaný. Ve srovnání s prvním ročníkem byly na soutěžící kladeny přísnější nároky, protože hodnocení bylo nastaveno ve stylu "všechno nebo nic". Technik na příslušném stanovišti zadání buď stoprocentně zvládl, nebo ne, a pak nezískal žádné body. Soutěžící museli absolvovat náročné kolečko na odlišných stanovištích a v časovém limitu provést pod dohledem pozorných rozhodčích - servisních poradců a trenérů - zadané servisní zakázky.
Vítězi v kategorii čelních vysokozdvižných vozíků se stali Lukáš Hausmann (1. místo, region severní Čechy), Martin Motyčka (2. místo, technik dealera, východní Čechy), Daniel Roztočil (3.místo, depo Rudná) a v kategorii skladové manipulační techniky Jan Římek (1. místo, region východní Čechy), Patrik Hradský (2. místo, region Praha) a Jan Strakoš (3. místo, region severní Morava). Získali peněžité i věcné ceny a zlatí medailisté i jistotu účasti v celoevropském kole soutěže.
Toyota Material Handling CZ
Jindřich Přívora, PR Manažer
jindrich.privora@cz.toyota-industries.eu
+420 311 651 133
Vít Sklenář, technický manažer servisu a jeden z organizátorů popsal soutěžní podmínky:
"Na jednotlivých stanovištích na soutěžící čekaly stroje z hlavních produktových řad - například čelní vysokozdvižné vozíky Toyota Traigo 48 a Traigo 80, Toyota Tonero, retraky BT Reflex RRE-H nebo ručně vedené vozíky BT Levio řady LPE. Soutěžní zadání byla velmi různorodá a důkladně prověřila odbornou připravenost servisních techniků. Letošní novinkou byla například práce se systémem správy flotily Toyota I_Site či správnost vyplnění Accident/Incident reportů. Všichni zúčasnění ukázali, že jsou skutečnými profesionály. Celkově hodnotím akci jako vynikající zpětnou vazbu a potvrzení, že důraz na soustavný důsledný trénink a vzdělávání techniků je naší silnou stránkou i důležitou konkurenční výhodou."
Josef Hladík, vedoucí týmu interních trenérů, uvedl, že cílem soutěže je prověřit nejen odborné technické znalosti, se kterými se setkávají denně či příležitostně, ale také dodržování stanovených technologických postupů, orientaci v servisních manuálech i principů dodržování bezpečnosti práce, což je v Toyotě velkou prioritou:
"Hodnocení bylo velmi obtížné, protože nezahrnovalo jen vlastní servisní úkony, ale také procesní postupy nebo hodnocení komunikace "se zákazníkem", tedy vysvětlení, jaké úkony byly provedeny a proč. Soustředili jsme se také na některé speciální znalosti a triky, které servisním technikům zdůrazňujeme během školení nováčků i zkušených techniků při školeních nových produktů."