Bezpečná manipulace a skladování tvoří přibližně 20 % agendy Václava Švorce, risk manažera společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. Protože Prazdroj provozuje velkou flotilu rozmanitých typů vozíků, průběh soutěže pečlivě sledoval: "Soutěž tohoto typu děláme poprvé a jsem rád, že jsme se k ní odhodlali. Vloni a letos jsme uspořádali tzv. safety campy, kde jsme od lidí sbírali podněty, co je nutné v oblasti bezpečnosti zlepšit. Vyplynulo z nich, že bezpečnost manipulace je pro ně důležitá a soutěž řidičů doporučili jako zajímavou formu, jak na to upozornit. Investujeme do bezpečnosti poměrně dost času i financí. Školíme lidi, obsluhu i personál, který se kolem vozíků pohybuje, neustále vylepšujeme výbavu vozíků. Úrazy jsme měli, a když jde o úraz s těžkým vozíkem, je to vždy nepříjemné. Každá forma školení, každý systém, který bezpečnost může zvýšit je dobrý systém."
Druhým pozorným divákem byl Jan Štochl, specialista pro reporting logistiky, který pracuje se systémem správy flotily Toyota I_Site. Hodnotí jej jako zavedený systém, který je v Prazdroji široce využíván a pomáhá v mnoha oblastech, také při sledování kolizí: "I_Site je šikovný nástroj, který nám přináší přehled o všem, co se ve vozíku a s vozíkem děje. Jak s tím obsluha jezdí, jak nabíjí, jestli odjíždí do nabijárny včas. Sledujeme nárazy, a to několik jejich úrovní. Bylo obtížné přesně vyladit správné úrovně nárazů, protože vozíky jezdí uvnitř i venku. Nemáme specialisty, kteří by jezdili jen například uvnitř skladů, kde je rovná plocha, ale jezdí i po venkovních komunikacích. Pomohli nám s tím lidé z Toyoty a myslím, že jsme veškerá rizika vyplývající z nárazů dobře podchytili."