Žádné obavy, můžeme pomoci.
Objednejte servis nebo nám zavolejte 311 651 151
Každý servisní program Toyota standardně nabízí: transparentní servis bez skrytých výdajů, akreditované techniky, rychlou dobu reakce a kompletní servisní historii.
Naše servisní balíčky jsou šité na míru vašim potřebám. Servisní služby můžete kombinovat s naším řešením pro správu flotily I_Site, který vám umožní mít úplnou kontrolu nad svými vozíky a získat základní údaje o provozu strojů.
Při pravidelné údržbě můžete zabránit větším prostojům a opravám. Poškozené součásti budou identifikovány v předstihu a tím můžete předejít rozsáhlým poškozením.
Náklady na opravu za rozsáhlé škody mohou být stejně vysoké jako náklady na nákup vozíku. Zvažte tedy jeden z našich balíčků služeb servisu, abyste se vyhnuli takovým obrovským nákladům.
Vaše nejlepší volba je se přihlásit k servisní smlouvě, když nakupujete nebo si pronajmete vozík Toyota.
Preventivní údržba vašeho vysokozdvižného vozíku vám pomůže zvýšit produktivitu podniku a zajistit bezpečnost na pracovišti. Bezpečnost by měla být hlavní prioritou. Jestliže ji ignorujete, mohlo by dojít k poškození a zranění.
Díky tomu můžete rozvíjet své služby optimálně a bezpečně.
Doporučujeme provádět preventivní údržbu, abyste zvýšili výkon a bezpečnost.
Ano.Váš vozík Toyota byl dodán se všemi originálními díly Toyota. Pokud začnete používat nevhodné a neoriginální díly, ohrožujete životnost a hodnotu svého vozíku Toyota.
Máte další dotazy nebo potřebujete najít správný vozík?
Můžete nás kontaktovat, kdykoli potřebujete pomoc.
Napište nám nebo navštivte stránku často kladených dotazů FAQ
S využitím uznávané metodiky se ptáme našich zákazníků, co je pro ně důležité a jak hodnotí naši činnost: Net Promoter Score nám umožňuje měřit naši výkonnost.
Servis je klíčovým rozdílovým faktorem. Pro naše zákazníky je důležité, abychom pokaždé zvládli opravu rychle, dokázali uvést vše do pořádku hned napoprvé a postarali se o to, aby byly neustále k dispozici veškeré potřebné díly.
Každý měsíc shromáždíme od zákazníků více než 1500 dotazníků, které nám umožňují neustále zlepšovat naše služby. Tak můžeme našim zákazníkům pomoci se zvyšováním produktivity a snižováním výdajů.
Najděte si svého prodejce a servisní centrum značky Toyota.
K Vypichu 1049
252 19 Rudná
Telefon: +420 311 651 111
ZELENÁ LINKA ZDARMA: 800 900 911
Fax: +420 311 651 311
IČ: 45308187
DIČ: CZ45308187
Městský soud v Praze oddíl C, vložka: 8043
UHS JAKOS a.s.
Moravníky 1392
686 01 Uherské Hradiště
Tel.: +420 572 551 480
Fax: +420 572 551 098
Email: info@uhsjakos.cz
MANITEC trade s.r.o.
Kout na Šumavě 326
345 02 Kout na Šumavě
Tel.: +420 379 766 211
Email: domazlice@manitec.cz
Auto SAS s.r.o.
Rychnovská 577
517 01 Solnice
Tel.: +420 494 590 100
Email: autosas@autosas.cz
Dispečink celá ČR: +420 311 651 152
Servisní poradce: +420 724 085 506
Dispečink celá ČR: +420 311 651 151
Servisní poradce: +420 602 244 542
Dispečink celá ČR: +420 311 651 151
Servisní poradce: +420 602 223 241 (Západ)
Servisní poradce: +420 725 980 588 (Východ)
Dispečink celá ČR: +420 311 651 159
Servisní poradce: +420 606 688 914
Dispečink celá ČR: +420 311 651 151
Servisní poradce: +420 602 244 542
Dispečink celá ČR: +420 311 651 153
Servisní poradce: +420 602 244 589
Dispečink celá ČR: +420 311 651 152
Servisní poradce: +420 724 085 506
Dispečink celá ČR: +420 311 651 152
Servisní poradce: +420 721 383 582
Volejte Non Stop Dispečink pro klienty celé ČR:
Kliknutím na mapu zjistíte více o svém místním servisním poradci.