Stanislav Brázda patří k manažerům, kteří spojují zkušenost s vizí. Za více než dvacet let působení ve vedení obchodních týmů a rozvoji prémiových značek – mimo jiné ve společnostech Whirlpool, BSH Domácí Spotřebiče a De’Longhi – prošel všemi fázemi obchodu, od strategie po implementaci, a vždy s důrazem na výsledky dosažené prostřednictvím lidí.
Jeho rukopis se pozná podle důrazu na důvěru, týmovou kulturu a dlouhodobé partnerství se zákazníky.
Věří, že obchod se dnes nevyhrává tlakem, ale partnerstvím – a že kultura Toyota Way, postavená na respektu, spolupráci a neustálém zlepšování, je přesně tou cestou, která dává byznysu i lidem smysl.
František Mikeš, jednatel TMHCZ, popřál novému obchodnímu ředitel mnoho úspěchů v jeho náročných úkolech na trhu intralogistiky.
Toyota Material Handling CZ
Jana Bobysudová, Marketing manager
Tel.: +420 725 744 241