Každý region prezentoval své výsledky a představil plány pro finanční rok 2024. Hlavním úhlem pohledu bylo štíhlé myšlení ve vztahu k zákazníkům a zkušenosti s TPS zaměstnanců.
Jedním z hlavních témat, které se během jednání otevřelo byl závazek přenášet unikátní zkušenosti Toyoty na zaměstnance. Toyota je rovnocenně uznávaná pro kvalitu svých produktů i pro svou firemní kulturu. Ta zahrnuje integraci principů TPS do každodenní práce, pěstování smyslu pro soustavné zlepšování a udržování respektu mezi zaměstnanci.
Zákaznický přístup, další klíčové téma, shrnuje slogan "Optimalizuj - Propoj - Zautomatizuj". Ten naznačuje, jakým směrem se ubírá uvažování firmy a jakým procesům se věnuje: optimalizaci efektivnosti, hlubšímu propojení se zákazníkem a dokonalé pochopení jeho potřeb a konečně využití automatizace jako prostředku pro komplexní zlepšení procesů zákazníka. Tento přístup podtrhuje důležitost štíhlého myšlení orientovaného na každého jednotlivého zákazníka.
Závěrečný den byl věnován posouzení praktického uplatnění principů TPS, zejména filozofie Kaizen, v reálném provozu v rámci Centra řízení flotily a v kancelářských provozech francouzské pobočky a zhodnocení dosažených úspěchů v účinnosti a efektivnosti aktivit.
Ukazatele klíčových cílů zahrnují metody a metriky, které slouží jako průvodci jednotlivých činností a pomáhají měřit pokrok vedoucí k dosažení cílů. Například Centrum zákaznického servisu využilo této metodologie k dosažení konkrétního výsledku - snížení času na zpracování objednávky o 20 %, a tím zvýšení efektivnosti procesu objednání a dodání vozíku zákazníkovi.
Klíčové body a výstupy ze shromáždění Toyota Lean Global meeting zdůraznily důležitost TPS pro globální činnost Toyoty. Michael Lambert, ředitel Toyota Lean Academy TMHE, popisuje svůj celkový pocit z akce: “Během setkání jsem cítili nefalšované zaujetí a vysokou aktivitu na podporu a šíření TPS na všech regionálních trzích Toyota Material Handling Group. Hlavní diskusní témata se zaobírala právě optimalizací zákaznických procesů, zlepšování zkušeností zákazníků se štíhlým myšlením a zlepšením chápání významu TPS na straně zaměstnanců.”
Na závěr dodává, jakých cílů chce na shromáždění dosáhnout: “Aktivity TMHE jsou plně v souladu se záměry nejvyššího managementu celé skupiny Toyota. Hledáme harmonickou rovnováhu mezi štíhlými aktivitami přímo pozitivně ovlivňující naše zákazníky a činnostmi v rámci TPS zaměřenými na posílení našich vlastních interních procesů. Naším nejvyšším cílem je předat zákazníkům vlastní výjimečné zkušenosti."
Toyota Material Handling CZ
Jana Bobysudová, Marketing manager
Tel.: +420 725 744 241