Přijímání inovací není jen možností, je to odrazový můstek pro prosperitu podniků a společnosti. Proto v nadcházejících letech zvýšíme investice do výzkumu a vývoje. To bude mít významný, pozitivní dopad na celou naši společnost a stejně tak se to dotkne i našich zákazníků. Budeme vyvíjet nové produkty a služby stále rychlejším tempem a zvyšovat efektivitu pomocí nových procesů a sofistikovanějších způsobů práce.
'Inovace jsou klíčem k udržení si významu ve světě logistiky, který se stává složitějším než kdykoli předtím a mění se rychlostí, jakou jsme dosud nezažili.'
Hans Larsson
Ředitel pro strategické inovace ve společnosti Toyota Material Handling Europe
Které trendy a vývoj ovlivní budoucnost logistiky? To je zásadní otázka.
Pro sledování, pochopení a předvídání jsme vytvořili "Trend Radar". Zde analyzujeme trendy v oblasti obchodu, logistiky a technologií z různých úhlů pohledu a v různých časových horizontech. Konzultujeme mnoho a různé kvalitní zdroje a vytváříme poznatky, které nám i našim zákazníkům umožňují činit dobře informovaná rozhodnutí.
Modrá barva je symbolem našich inovačních konceptů a prototypů. Představuje špičkové myšlení a technologie, průlomový průmyslový design a – co je nejdůležitější – ambici posouvat hranice možného. Ať už je to na rýsovacím prkně nebo ve vývojovém centru, když uvidíte něco v naší „inovační modři“, víte, že tento koncept brzy skutečně ovlivní svět kolem vás.
Spojení lidského inženýrství a umělé inteligence (AI) není jen spolupráce – je to revoluce. Naši inženýři díky pokročilým AI algoritmům optimalizují konstrukční návrhy produktů tak, aby vznikla jedinečná rovnováha mezi pevností a odolností, bez kompromisů v kapacitě a se snahou odstranit přebytečný materiál všude, kde je to možné.
S naším konceptem A.I. TeamDelivery sdílíme vizi toho, jak by mohl vypadat svět (intra)logistiky a e-commerce. Pro doručení na poslední míli náš designový tým vytvořil autonomní doručovací vozidlo s názvem „Urban Runner“. Tento koncept, přestože byl navržen teprve nedávno, už získal prestižní ocenění iF DESIGN AWARD.
Budování nových partnerství a ekosystémů spolupráce je pro nás klíčové:
Skvělé nápady měníme ve skvělé produkty. Kdykoli se tak stane, z našich "inovačních modrých" prototypů se stanou výrobky "Toyota Material Handling orange" známé a používané po celém světě. Tento posun představuje jádro našeho podnikání - naši schopnost pěstovat a rozvíjet nápady po celou dobu od rýsovacího prkna až po konečnou realizaci na místě.
'Inovace spočívají ve vytváření hodnoty novými způsoby. Každý den pracujeme s nejmodernějšími technologiemi, ale inovace je mnohem víc. Jde o hluboké porozumění našim zákazníkům a problémům, kterým čelí, a o zpochybnění současného stavu novými řešeními. To je to, co mění modrý kamion v oranžový.'
Johan Brynås
Vedoucí výzkumu a inovací ve společnosti Toyota Material Handling Europe
Budoucnost je utvářena inovacemi v oblasti automatizace, konektivity a produktivity. Vývojem nejbezpečnějších a energeticky nejúčinnějších logistických řešení můžeme přispět k udržitelnější společnosti. Toho dosáhneme tím, že se zaměříme na technologie s nejvyšším potenciálem pozitivních změn.
Odvětví logistiky čelí skutečným výzvám, pokud jde o realizaci plánu EU Green deal, jehož cílem je přetvořit politiku EU v oblasti klimatu, energetiky, dopravy a daní tak, aby se do roku 2050 snížily emise skleníkových plynů o 90 %. Kromě environmentálních výzev zahrnují cíle udržitelného rozvoje OSN (SDGs) a rámec EU pro podávání zpráv ESRS také sociální otázky a správu a řízení společností jako podnikatelské aspekty. V této oblasti jsou klíčová partnerství, protože žádná organizace nemůže pracovat na udržitelné budoucnosti sama.
Abychom zůstali na špici, musíme sledovat veškerý vývoj, který ovlivňuje svět logistiky, což samozřejmě znamená, že udržitelnost je nedílnou součástí našeho obchodního přístupu.