Čelní spalovací vozíky Toyota jsou součástí všestranné rodiny vozíků vhodných pro aplikace od 1,5 do 8 tun. Nabízejí skvělou stabilitu a produktivitu při práci venku a díky široké nabídce kabin poskytují řidiči optimální komfort a vynikající výhled všemi směry. Řada Tonero je nabízena s dieselovými nebo LPG motory a dvěma typy převodovek (měničem momentu nebo hydrostatickou převodovkou), takže vyhoví preferencím a potřebám každého řidiče a jakékoli aplikace.
Vozíky Toyota Tonero jsou stvořeny pro snadné a efektivní plnění úkolů. Ať jde o práci ve stavebnictví nebo nápojovém průmyslu, v přístavech, výrobních závodech nebo hobby marketech, naše motorové vysokozdvižné vozíky nabízejí širokou škálu funkcí a voleb, které zajistí vynikající produktivitu, stabilitu a pohodlí řidiče při nízkých nákladech na údržbu.
Systém aktivní stability Toyota SAS je ve standardní výbavě každého vozíku Toyota Tonero. I po více než 20 letech je stále zcela jedinečným systémem, který chrání vaše zboží, vozíky i řidiče a maximalizuje prostupnost při současném snížení provozních nákladů.
Stabilita, jistota řidiče a bezpečnost jsou při manipulaci se zbožím velmi důležité faktory. Při práci s čelním vozíkem Toyota se všechny úkony spojené s jízdou a manipulací nákladu vyznačují pocitem dokonalé stability a kontroly, protože systém SAS zasáhne dříve, než nastane nebezpečná situace.
Aktivní monitorování klíčových parametrů chování vozíku snižuje riziko možných nehod a zvyšuje objem přepravených palet na maximum. Řidiči tak mohou pracovat s maximální jistotou a udržet vysokou produktivitu během celého dne.
Všechny motory Toyota jsou vyráběny v našich závodech, aby byla zaručena vysoká kvalita a dlouhodobá spolehlivost. Jsou speciálně konstruované pro průmyslové aplikace a umožňují rychlou akceleraci a optimalizovanou spotřebu paliva.
Převodovka s měničem momentu
Modely s měničem momentu nabízejí plynulý pocit z jízdy, podpořený výkonnou akcelerací a možností volnoběžného dojezdu, snadnou změnou směru a jednorychlostní převodovkou bez nutnosti řazení.
Hydrostatická převodovka
Hydrostatická převodovka (HST) představuje alternativu k verzi s měničem momentu. Nabízí výkonné brzdění motorem a akceleraci, přednastavitelné jízdní parametry, rychlou změnu směru pojezdu, nezávislou funkčnost zdvihu a pojezdu, elektrickou parkovací brzdu a funkci ‘zastavení na rampách’.
Spalovací vozíky nabízejí vysokou výkonnost s velkým kroutícím momentem, rychlejší akceleraci, větší rychlosti zdvihu a lepší výkon na svahu. Dieselové a LPG vozíky jsou tak perfektní pro náročné aplikace vyžadující manipulaci s velkými tonážemi na nerovném a hrbolatém terénu, např. ve stavebnictví, v dřevařských závodech, v přístavech a překladištích.
Měnič momentu přenáší výkon z motoru na hnací kola a zajišťuje plynulé a řízené dávkování výkonu. Pohon s měničem momentu je užitečný zejména při nakládání a vykládání nákladních automobilů, zvláště tam, kde se vyžaduje precizní kontrola a manévrovatelnost. Vozíky jsou velmi vhodné pro venkovní aplikace, dlouhé přepravní vzdálenosti, nerovný terén, štěrkové povrchy a podobně.
Vozíky s hydrostatickou převodovkou jsou obzvláště vhodné pro aplikace vyžadující precisní kontrolu rychlosti a pohybu, například při manipulaci s rolemi papíru nebo křehkými materiály. Jsou ideální pro nakládku/vykládku nákladních vozů, kdy je vyžadována vysoká produktivita.
Stage V, nebo také Stage 5, je nejnovější evropská emisní norma pro nesilniční stroje, včetně vysokozdvižných vozíků ((EU) 2016/1628), která vstoupila v platnost 1. ledna 2019. Účelem Stage V je omezit emise spalovacích motorů snížením přípustných limitů výfukových plynů dieselových a benzinových (LPG) motorů. Všechny motory Toyota jsou v souladu s předpisy a nabízejí vám kvalitu a výkon, na jaké jste u produktů Toyota zvyklí, s minimálními dopady na TCO (celkové náklady na vlastnictví).