(Vpravo: porovnání otáčení VNA BT Rexlex A- Serie s tradičními 3 kolovými modely)
(Vpravo: Výkres kloubového šasi)
Kontrola v uličce a zejména na obou jejích koncích je pro VNA provozy zcela zásadní. Indikace uličky umožňuje maximální rychlost a zároveň bezpečnost – díky zónám AEB (brzdění na konci uličky) a AES (zastavení na konci uličky) zaručí funkce správné zpomalení při opuštění uličky.
Přizpůsobení lokálním překážkám v uličkách, jako jsou vazníky, ventilační šachty a podobně, maximalizuje bezpečnost a spolehlivost. Tímto způsobem je možné přechodně omezit rychlost pojezdu, výšku zdvihu nebo pohyb vidlic a zajistit tak bezpečný pohyb uličkou.
Do vozíku jsou naprogramovány pozice palet umožňující obsluze navolit a vozíku vypočítat optimální cestu vozíku z bodu A do bodu B. Díky tomu se pohybuje po nejrychlejší a nejefektivnější trase. Rychlost jízdy se přizpůsobuje výšce zdvihu: při nižší výšce zdvihu pojede vozík rychleji, při vyšší výšce pomaleji. Výsledkem je štíhlejší provoz, úspora času díky zkrácení doby pracovního cyklu a výrazně vyšší produktivita. Integrovatelné s vaším systémem řízení skladu.
Toyota vždy klade důraz na ucelená řešení a snaží se optimální kombinací vhodných vozíků a vhodného typu regálů co nejlépe naplnit požadavky skladování a intralogistiky.
Naše standardní regálové systémy v kombinaci s našimi VNA vozíky maximalizují skladovou kapacitu. Díky doplňkům, jako jsou odběrné stanice a vodicí kolejnice, běží provozy hladce a bezpečně.
řada BT Vector A-série, disponující unikátními funkcemi pro úsporu prostoru a zvýšení produktivity. Kloubové šasi těchto vozíků poskytuje vynikající stabilitu a minimalizuje prostorové nároky při přejezdu mezi uličkami, takže lze větší objem skladu využít ke skladování zboží.