Co budete dělat:
- Zajišťovat instalaci, konfiguraci, správu počítačů a mobilních telefonů.
- Podílet se na plnění úkolů v IS/IT oddělení.
- Komunikovat se zahraničními kolegy.
- Spoluzodpovídat za bezproblémový chod a údržbu počítačové sítě, počítačů, softwaru, hardwaru, pevných, mobilních telefonů.
- Řešit interní incidenty a podporuje uživatele – HELPDESK (first line of support).
- Pomáhat s nástupy zaměstnanců
Profil ideálního kandidáta:
- SŠ vzdělání lépe se zaměřením na IT (není podmínkou).
- Výborná orientace v MS Office, Windows 10,
- Orientace ve WINDOWS SERVER výhodou.
- Dobrý problem solver.
- Znalost anglického jazyka na střední úrovni.
- Schopnost jednání s lidmi, komunikativní.
- Zodpovědnost, spolehlivost, důslednost.
Co nabízíme:
- nástup ideálně od 1.4.2023
- samozřejmosti je notebook s firemním software, mobilní telefon
- práci na částečný úvazek 0,5 (nejlépe rozděleno do 2-3dnů)
- místo výkonu práce Rudná, Home office možný v menší míře po zapracování
- získaní zkušeností v mezinárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí
- přátelský kolektiv
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů sick days
- příspěvek na dopravu, stravné
- benefitní kafeterie
- nápoje na pracovišti zdarma
- podpora vzdělávání našich zaměstnanců
- roční bonusy
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, prosím, pošlete nám svůj životopis a my se Vám co nejdříve ozveme.