Naše pobočka Toyota Material Handling CZ je evropskou společností zabývající se komplexními logistickými službami, především prodejem manipulační techniky špičkové kvality. Kromě toho nabízíme celou řadu souvisejících logistických služeb – krátkodobý a dlouhodobý pronájem, poprodejní servis, prodej automatizovaných vozíků, regálových systémů, použité techniky, náhradních dílů a dalších nadstavbových služeb, jako je například řízení flotil, školení a poradenství. Veškerá produkce a služby jsou v souladu s kvalitativními standardy výrobního systému Toyota TPS a zásadami dlouhodobé udržitelnosti.
Popis pozice:
- vyhledávaní nových zákazníků, péče o zákazníky stávající
- příprava nabídek a kalkulací a jejich prezentace zákazníkům
- poradenství v oblasti prodeje/pronájmu manipulační techniky s cílem najít pro zákazníka optimální řešení
- sledování a koordinace průběhu obchodních případů
- spolupráce s oddělením obchodní administrativy, servisem apod.
Požadavky na tuto pozici:
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- 2-3 roky zkušeností na obchodní pozici (ideálně v technickém oboru)
- obchodní dovednosti na vysoké úrovni
- analytické schopnosti, zodpovědný a pečlivý přístup
- znalost anglického jazyka výhodou
- ŘP sk. B - aktivní řidič
Co vám můžeme nabídnout
- zázemí úspěšné společnosti
- příjemné kolegy, kteří pomohou se zapracováním
- služební vůz Toyota i k soukromému používání
- týden dovolené navíc,
- týden placeného volna na zotavení (tzv. sick days)
- motivační provizní a bonusový systém
- a další ...