Inside Sales Representative

Naše společnost vypisuje výběrové řízení na pozici Inside Sales Representative (ISR). ISR je nově zřizovaná pozice v rámci obchodního oddělení TMH CZ. Jedná se o pozici s místem výkonu práce na naší centrále v Rudné u Prahy. Hlavní náplní práce je telefonická komunikace se zákazníkem používajícím v rámci svého byznysu manipulační techniku, zjišťovaní relevantních informací, vyhodnocování potenciálu zákazníka ve smyslu možného zájmu o nákup manipulační techniky a spolupráce s našimi obchodními zástupci, kteří na základě informací od ISR realizují samotný obchod. ISR bude také spolupracovat s dalšími odděleními v rámci společnosti. Podstatnou součástí práce ISR je též správa, doplňování a aktualizace databáze CRM. ISR by měl být komunikativní, zodpovědný a týmový hráč. Samozřejmostí je podpora firemní kultury dle principů Toyota Way.

Popis pozice:

  • Práce s příchozími poptávkami od zákazníků (emaily, chat, …)
    • jejich rychlé vyhodnocení a distribuce na příslušná zodpovědná oddělení
    • v případě poptávek na nákup strojů další zpracování a kontakt se zákazníkem
  • Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí
    • Sleeping customers
    • Potenciální zákazníci (data získaná z trhu, kampaně, …)
  • Telefonická komunikace se zákazníky
  • Spolupráce s našimi obchodníky s cílem zefektivnění jejich práce
  • Správa, doplňování a aktualizace databáze CRM

 

Hlavní požadavky:

  • Komunikativnost – práce po telefonu, ne face to face
  • Schopnost překonávání překážek v rámci telefonické komunikace se zákazníkem – dostat se k zodpovědným osobám s rozhodovací pravomocí
  • Schopnost naslouchat zákazníkovi a pokládat mu správné otázky za účelem vyhodnocení jeho potřeb
  • Ochota vzdělávat se v technickém směru za účelem co nejlépe pochopit potřeby zákazníka
  • Organizovanost – důsledné a pečlivé doplňování dat do databáze CRM, mapování stavu poptávek v rámci celého jejich životního cyklu
  • Týmovost – práce s kolegy v týmu IS, každodenní spolupráce s obchodníky a dalšími odděleními
  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni, případně další cizí jazyk, výhodou
  • Předchozí pracovní zkušenost s B2B obchodem v technickém oboru výhodou
  • Znalost standardních IT prostředků a aplikací (Office365, CRM, Teams, Skype, ….)

 

 Co nabízíme:

  • Práce ve skvěle fungujícím týmu
  • Osobní rozvoj a získávání nových zkušeností
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Služební telefon a PC
  • 5 dní krátké nemoci
  • 5 týdnů dovolené
  • Další firemní benefity

Kariéra v Toyota Material Handling CZ

Vymazat