Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. V pořádku

Toyota Material Handling udělila certifikát ASEC společnosti UHS Jakos z Uherského Hradiště

Udělili jsme certifikát ASEC společnosti UHS Jakos

Společnost UHS Jakos a.s., smluvní dealer Toyoty na jižní Moravě, získala certifikát v prosinci 2017 jako první ze současné dealerské sítě, kterou tvoří 4 společnosti. ASEC znamená připravenost a schopnost nejen pracovat podle všech Toyota standardů, ale zejména v jejich rámci pracovat správně a využívat tak na maximum komplexní know-how Toyoty. Připojila se tak k více než 80 certifikovaným společnostem v celé Evropě.

Otevřené dveře k nejnáročnější skupině zákazníků

Toyota udělením certifikátu ASEC deklaruje, že UHS Jakos již po čtyřech letech od zahájení spolupráce zvládne nabízet a realizovat standardní i nestandardní řešení a s tím spojené služby. Potvrzuje, že držitel má nastudované, zapracované, ale hlavně zažité nejlepší metody a směrnice skupiny Toyota v oblasti interních procesů následujících po prodeji vozíku, zejména v oblasti bezpečnosti práce a efektivnosti servisní činnosti, logistiky náhradních dílů, krátkodobého pronájmu nebo v oblasti péče o životní prostředí.

Úspěch společnosti UHS Jakos byl podmíněn svědomitým a vstřícným přístupem, potřebou rozvíjet se navzdory tomu, že podnikání v oblasti prodeje a servisu vozíků 30 let víceméně úspěšně fungovalo. Spolupráce s Toyotou tak znamená další akceleraci růstu a mnohostranné přínosy také v oblasti vzdělávání a školení techniků nebo produktových znalostí. 

Vladimír Horák, majitel a jednatel společnosti UHS Jakos dodává:

"ASEC deklaruje, že již zvládneme stejné věci jako Toyota, ve stejné kvalitě a ve stejně konkurenceschopných lhůtách. Že je nenabízíme jen tak, že jsme schopni je skutečně poskytnout. Mnohé procesy se usadily a spolupráce dostala řád. Garance kvality poskytovaných služeb povede i ke snížení provozních nákladů, k založení pronájemní flotily, dalšímu zkrácení dodacích termínů a celkovému zlepšení služeb. Můžeme prohlásit, že jsme rovnocenným partnerem pro každého zákazníka bez ohledu na složitost a rozsah manipulace a skladování. Logicky jsme začali obchodem a další služby přirozeně navazovaly, tak jak stoupal počet prodaných, pronajatých a servisovaných vozíků Toyota. I naši zákazníci deklarují své vlastní standardy, a proto se musí spolehnout na své dodavatele. Je to provázané."

ASEC plaketa - obdržel dealer UHS Jakos

Přidaná hodnota certifikace

Pravidla ASEC odstraňují složitosti, zbytečné výdaje a neproduktivní činnosti v mnoha oblastech. Výsledkem jsou nejen velmi dobře organizované pracovní postupy, ale také přívětivé pracovní prostředí - pro zákazníky i zaměstnance, kteří pracují efektivněji, odbaví požadavky zákazníků rychleji, a přitom s menším počtem chyb a v bezpečnějších provozech. 

Vladimír Horák vypočítává všechny oblasti, kterých se akreditace dotkla: "Zákazník vnímá, že se věnujeme i detailům, že nenecháváme věci náhodě, že o nich přemýšlíme, že pro něj hledáme optimální řešení. Ve všem, co se ho nějak dotýká. Posunuli jsme si pomyslnou laťku výrazně výš ve všech činnostech, odstranili jsme improvizaci, deklarovaná úroveň služeb je stabilní. Když prodáme náročné technologie, budeme se o ně umět také postarat. Postupy jsou jasně definované, včetně rolí kolegů na všech pozicích v obchodu, servisu i v administrativě. U vybraných profesí jsou přesně určené maximální časy a intervaly, máme pravidla v oblasti prevence nehod nebo při práci s nebezpečným odpadem."

Certifikát ASEC je udělen na 3 roky. Ale jeho udělením to nekončí, procesy se dále vyvíjejí v rámci Toyoty i u certifikované společnosti. Společně s UHS Jakos byl sestaven seznam bodů, na které se v příštích letech zaměříme a v souladu s metodami Kaizen budeme pracovat na jejich neustálém postupném vylepšování.  Jde tedy o první krok v dlouhodobém procesu vzájemné spolupráce. Při obhajobě za 3 roky bude UHS Jakos jistě vycházet z ještě lepší startovní pozice než v roce 2017.  

Akrecitace ASEC - After Sales Service Evaluation & Certification

Práce v souladu s ASEC zaručuje zákazníkům vysoké a konzistentní kvalitativní standardy poprodejních služeb napříč naší prodejní a servisní sítí, nejen v ČR, ale v celé Evropě. V rámci akreditačních procesů měříme výkon a dovednosti pracovníků podle jasných standardů, pracujeme podle propracovaného rozvojového a tréninkového programu podpořeného navíc programem školení servisních techniků STEP (Service Technician Education Programme).